SHBA– Pasagjerët mund të peshohen para se të hipin në avionë, sepse amerikanët mbipeshë po shtohen dhe FAA(Administrata Federale e Aviacionit) shqetësohet se avionët mund të mbingarkohen.
Transportuesit e linjave ajrore kanë për detyrë të llogarisin peshën dhe ekuilibrin e avionëve të tyre për të siguruar atë brenda kufijve të lejueshëm për sigurinë e avionit.
Rritja e niveleve të mbipeshës në Shtetet e Bashkuara, megjithatë, dikton që numrat standarde të përdorur nga industria e linjave ajrore për të pasur një balancë peshën e pasagjerëve ka gjasa të jenë të vjetruara dhe për këtë arsye, të pasigurta për t’u përdorur.
Peshimi i pasagjerëve në aeroporte do të krijonte një numër më të saktë për peshën mesatare të pasagjerëve, në mënyrë që numri i vendeve në dispozicion në fluturime të rregullohet në përputhje me ‘rrethanat’.
CDC raporton nivelin e mbipeshës në Shtetet e Bashkuara në 42.4 përqind në 2017-18, të dhënat më të fundit publike në dispozicion.
Për të marrë një kuptim më të mirë të peshave të pasagjerëve, mund të zbatohet një kampionim i rastësishëm i anketës, i cili mund të përfshijë udhëtarët që peshohen në portat e hyrjes.
Standardet e vjetra të FAA rendisin pasagjerin mesatar të rritur dhe bagazhet e tyre të dorës me 170 paund në verë dhe 175 paund në dimër, që përbën veshje shtesë.
Standardet e reja i rritën ato mesatare respektivisht në 190 paund dhe 195 paund, sipas AirInsight Group.
Kjo përfshin një mesatare prej 179 paund në verë dhe 184 paund në dimër për gratë, përkundrejt një mesatare prej 200 paund në verë dhe 205 paund në dimër për burrat.
Në total, ishte rreth një rritje prej 12 përqind e peshës së vlerësuar nga standardet e mëparshme.
Megjithatë, linjat ajrore mund të kenë nevojë të bëjnë sondazhet e tyre çdo tre vjet për t’u siguruar që ato vlerësime janë të sakta.
“Pavarësisht nga metoda e marrjes së mostrave të përdorura, një operator ka mundësinë e vëzhgimit të secilit pasagjer dhe çantë në bordin e avionit dhe duhet t’i japë një pasagjeri të drejtën të refuzojë të marrë pjesë në ndonjë studim të peshës së pasagjerëve ose çantave”, thotë udhëzimi i FAA.
Nuk është e qartë nëse pasagjeri do të penalizohet në ndonjë mënyrë, por linja ajrore do të duhet të kalojë te një tjetër pasagjer i rastësishëm.
‘Nëse një pasagjer nuk pranon të marrë pjesë, operatori duhet të zgjedhë pasagjerin tjetër bazuar në metodën e përzgjedhjes së rastësishme të operatorit sesa të zgjedhë pasagjerin tjetër në një linjë’, vazhdon udhëzimi.
Udhëzimi i FAA gjithashtu adreson shqetësimet e privatësisë, duke deklaruar se të dhënat do të mbesin konfidenciale dhe çdo peshim do të bëhej jashtë syrit të publikut.
Peshimi i udhëtarëve për qëllime ekuilibri nuk është i padëgjuar.Vetëm muajin e kaluar, Air New Zealand kreu një studim të ngjashëm me atë të propozuar nga FAA.