Këngëtarja Miriam Cani është shfaqur si menaxhere e biznesit fitimprurës të burrit të saj, Alban Skënderaj, duke inauguruar një tjetër filial të tij në Prishtinë.
Bëhet fjalë për brandin “Mimi”, që ka në fokus prodhimin e veshjeve për fëmijë, një ide biznesi që nisi të konkretizohej në Tiranë e më pas në Kosovë e që paralajmëron distancimin e saj nga muzika.
Pas një hulumtimi të shkurtër, mësohet se kjo sipërmarrje është themeluar gjatë verës së vitit të kaluar dhe aksionet janë të ndara përgjysmë mes Albanit dhe një biznesmeni me përvojë në fushën e prodhimeve të tekstileve. Tashmë kanë dalë në treg linjat e veshjeve, ndërkohë që Miriami dhe Albani janë intervistuar në Prishtinë, ndërsa kanë folur për këtë ide biznesi tashmë të vendosur në jetë.
Por kjo nuk është e vetmja! Para pak kohësh sërish me disa partnerë biznesi, këngëtari është bërë pjesë e një sipërmarrjeje të re me fokus ëmbëlsirat.
Dyqani tashmë është hapur në Tiranë dhe mirëpret të gjithë pasionantët e ëmbëlsirave dhe bonbonave. Në këto sipërmarrje ka qenë Miriami ajo që ka bërë reklamimin e biznesit.
‘Bota e mimit’ do të jete shtëpia ku çdo nënë do të mundet të gjejë sigurinë dhe pastërtinë që i ka munguar për të veshur të voglin apo të voglën e saj.
Ndërkohë, miq të tyre kanë treguar se puna si menaxhere dhe fitimet nga shitjet po e distancojnë Miriamin nga muzika, duke ia lënë të kënduarin si angazhim me kohë të plotë Albanit.